Co je Čaj týdne
Každý týden pro vás z nabídky našeho obchodu a čajovny vybíráme jeden zajímavý, méně obvyklý čaj vyšší kvality. Čaj se mění vždy o půlnoci z neděle na pondělí. Čaje pro Čaj týdne vybíráme s cílem co nejlépe zmapovat pestrý svět čajových skvostů a zároveň do vašich konviček a šálků doručit kvalitu, která vám neudělá ostudu ani před tou čajově nejmlsnější návštěvou.
Aby vám žádný čaj neutekl…
Tým Čaje týdne
Čaj vybírá
Karel Dach, majitel čajového obchodu a čajovny
Seraf. Čaj je pro něj láska na celý život a od roku 1994 se mu věnuje profesionálně. Prošel všemi stupni čajovové evoluce: zákazník, brigádník, zaměstnanec, šéf provozu, provozovatel. Díky tomu dobře zná obě strany čajového obchodu a rozumí pozici zákazníka.
Karel ve svém čajovém obchodě Čaje fotí, opatruje a expeduje
Táňa Habermannová. Od dětství ji provází zájem o svět orientu, ve volném čase překládá povídky z arabštiny. Odjakživa s oblibou chodila do čajoven a čaj je jejím velkým koníčkem. Nejraději popíjí sheng puerhy. O web, Facebook a marketingovou podporu Čaje týdne se stará
Marek Prokop, který se už celou věčnost věnuje internetovému marketingu, ale rozumět čaji se teprve učí.
Tým Čaje týdne: Marek, Táňa, Karel
Kontaktní formulář
Obchodní podmínky
Provozovatel a kontakt
Čaj týdne provozuje Karel Dach, 334 52 Čelákovy 22, Zemětice, IČ 72274638. Kontaktovat nás můžete:
- poštou nebo osobně na adrese Seraf – obchod pro radost, Rooseveltova 15, 301 00 Plzeň,
- telefonicky na čísle 377 917 435, nebo mobilu 776 740 555,
- e-mailem na adrese info@cajtydne.cz.
Doprava a platba
Čaj posíláme Českou poštou jako doporučený dopis, nebo dle vašeho výběru jako balík do ruky či na poštu. Platit můžete dobírkou, nebo převodem. Nejsme plátci DPH. Zákazníkům ze zahraničí se omlouváme, ale zatím dodáváme jen do České republiky.
Termín dodání
Nabízíme pouze zboží, které máme v dostatečném množství na skladě. Objednávky expedujeme každý pracovní den v 16 hodin. Když vaše objednávka nebo platba přijde později, vyřídíme ji až následující pracovní den. Výjimečně se může stát, že se nám k večeru naráz sejde příliš mnoho objednávek a do zavření pošty už je nestihneme všechny vyřídit. V tom případě vám zboží pošleme následující pracovní den.
Storno objednávky
Jestliže si objednávku po odeslání rozmyslíte, napište nám prosím nebo zavolejte tentýž den do 17 hodin, ať vám zboží zbytečně neposíláme. Děkujeme.
Reklamace a vrácení zboží
Přestože výběru a expedici zboží věnujeme maximální péči, může se stát, že uděláme nějakou chybu. Pokud jste od nás dostali zboží, které nesplnilo vaše očekávání, kontaktujte nás a uděláme vše, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti. Pokud se rozhodnete, že čaj nechcete až poté, co vám přijde, napište nám do 14 dnů od jeho doručení a pošlete nám ho zpět na naši adresu. Přiložte prosím číslo objednávky a číslo účtu, na který vám obratem vrátíme peníze. Důvod udávat nemusíte, ale když nám ho napíšete, uděláte nám radost a pomůžete nám zlepšit naše služby. Když čaj před vrácením ochutnáte, nebudeme se zlobit. Jen kdyby ho chybělo víc, vrátíme vám adekvátně méně peněz.
Úplné znění všeobecných obchodních podmínek.
Ochrana osobních údajů
S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Použijeme je jen pro vyřízení vašich objednávek nebo dalších požadavků (např. vyžádaný zpravodaj) a nikdy je neposkytneme nikomu, kdo se nepodílí na zajištění služby (jako např. pošta). Jestliže si nepřejete, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme. Vyžádaný e-mailový zpravodaj můžete kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz na konci každé zprávy.
Detailní podmínky ochrany osobních údajů.